Rendelés leadása utáni gyakori kérdések és válaszok

Rendelés leadása utáni gyakori kérdések és válaszok:


Nem kaptam visszaigazoló emailt rendben beérkezett hozzátok a megrendelésem?
Ezt úgy tudod ezt ellenőrizni, hogy ha a jobb felső sarokban a Rendeléseim menüpontra kattintasz ez abban az esetben lehetséges ha regisztráltál vagy regisztrált vásárló vagy. Ha itt látod a megrendelésed, akkor rendben beérkezett hozzánk. Ha rákattintasz az aktuális rendelés sorára, akkor meg tudod nézni annak pontos részleteit. Sajnos elő szokott fordulni, hogy a rendelés visszaigazoló emailünk kicsit késik, vagy spam mappában landol, de ha a fiókodban megtalálod azt, aggodalomra semmi ok, kollégáink rövid időn belül gondoskodnak annak feldolgozásáról.

Már napokkal ezelőtt leadtam a megrendelést, de még mindig feldolgozás alatt van. Mi lehet a probléma?
Kérjük vedd figyelembe, hogy a futárszolgálatok csak hétköznapokon dolgoznak, ezért ha a rendelésedet péntek délután adtad le, akkor leghamarabb hétfő délután tudjuk azt átadni a futárszolgálatnak és ekkor fog először módosulni a rendelési állapot elküldött státuszba. Alább olvashatsz részletesebben, hogy szállítási módtól függően mikor várható a csomagod kézbesítése. Ha bármi probléma adódna a rendeléseddel, (ami csak nagyon ritka esetben fordul elő) munkatársunk azonnal keresni fog telefonon.


Elég sürgős lenne nekem a csomag, várhatóan mikor kapom meg?
Oldalunkon csak akkor rendelhetőek meg a termékek ha azok vannak is saját raktárkészletünkön. Ha bármi probléma adódna a rendeléseddel (például az utolsó darabot rendelted meg és csomagoláskor kiderül, hogy sérült vagy hibás a termék, ami csak nagyon ritka esetben fordulhat elő), akkor munkatársunk azonnal keresni fog ezzel kapcsolatban. Alább részletesen olvashatsz arról, hogy szállítási módtól függően mikor várható a csomagod kézbesítése. A szállítási idők kb. 95%-os pontossággal igazak a szállítmányozó cégeknél.

Van lehetőség Express szállításra?
Igen van, ha szeretnéd a csomagot másnapra megkapni akkor ez esetben válaszd az 1 napos sürgős szállítást, ezt a következő munkanapon meg is fogod kapni ha 12 óra előtt rendelted. Pénteken leadott rendelések esetében hétfőn! Ha pénteken 12 óra után adod le a rendelést akkor valószínűleg kedden, a 12 óra után leadott sürgős rendelések esetében ezeket a rendeléseket soron kívül kezeljük, de ez nem garancia arra, hogy a futár megérkezéséig a csomagot el is tudjuk készíteni!


Gls házhozszállítás és Gls Csomagpont
Melyik nap várható a csomag kézbesítése? / Melyik nap várható, hogy a csomagom átvehető lesz?
Minden nap 14 óra körül viszi el tőlünk a csomagokat a GLS futárszolgálat, ezért a legkésőbb déli 12 óráig beérkezett megrendeléseket tudjuk még aznap feldolgozni, lecsomagolni, leadminisztrálni és feladni.

Ha munkanapon 12 óra előtt adtad le a megrendelést: Még aznap lecsomagoljuk és átadjuk a futárszolgálatnak.
Ha 12 óra után adtad le a megrendelést: A következő munkanapon tudjuk átadni a futárszolgálatnak és a rá következő munkanapon fogják neked kézbesíteni.

Ha pénteken rendeltem, megkapom szombaton a csomagot?
Sajnos nem. Fontos tudni, hogy a futárszolgálatok csak hétköznapokon dolgoznak, hétvégén nem. Ez alól csak a hivatalos szombati munkanapok a kivételek.


Hány órakor fogják a csomagot kézbesíteni?
A csomagok kézbesítése hétköznapokon 8 és 18 óra között történik. A kézbesítési nap reggelén kapni fogsz egy SMS-t a GLS-től, amiben egy 3 órás időablakban (pl. 10 és 13 óra között) tájékoztatnak, hogy mikor várható a futár érkezése, illetve tartalmazni fog egy linket is, melyen kérheted az időpont módosítását, ha valami közbejönne, illetve a futár telefonszámát is tartalmazni fogja.

Mi történik, ha nem sikerül a kézbesítés?
Ha a futár nem talál senkit a címen, még kétszer újra meg fogja próbálni kézbesíteni a csomagot. Összesen háromszor fog megpróbálkozni a kézbesítéssel. Ha valami közbejön és tudod, hogy nem tudod átvenni a csomagot a futárszolgálat által jelzett időpontban, mindenképpen fontos jelezni ezt az általuk küldött SMS-ben és emailben található linken vagy telefonszámon.


Mégsem lesz jó nekem a várható kézbesítési nap,hogyan tudok módosítani a kiszállítás időpontján?
A kézbesítés napján kapni fogsz egy SMS és egy email értesítést is a GLS futárszolgálattól a várható kézbesítési időpontról. Ezek az üzenetek tartalmaznak egy linket is, melyen tudod jelezni időpont, helyszín módosítási igényedet, illetve a futárod telefonszámát is, melyen közvetlenül kapcsolatba tudsz lépni vele. Van lehetőséged módosítási igényedet a GLS központi elérhetőségein is, melyeket ITT találsz.


Mettől-meddig tudom átvenni a csomagom, hogyan tart nyitva a csomagpont?
Ez átvevőpontonként eltérő. Erről a Gls oldalán tudsz tájékozódni az átvevőpontok nyitvatartási idejéről.


Mennyi idő áll rendelkezésre a csomagom átvételére?
A csomagod átvételére 7 nap áll a rendelkezésedre, azonban érdemes mihamarabb átvenni. Túlterheltség esetén (például a karácsony előtti időszakban) bármikor dönthet úgy a szállítmányozó cég, hogy az átvételi időt megrövidítik, hogy csökkenteni tudják az átvételi pontok terheltségét.